Wedstrijdverslag Senioren vs RC Wrotters

Zondag 29 oktober 10 graden en regen. We vertrekken uit Emmen naar Gorredijk. Volle bak aan spelers, dit kan niet mis gaan. Zenuwen zijn goed iedereen weet Wrotters stevige pot, verstand op nul en laten zien waar Emmen voor staat. Aangekomen in Gorredijk schijnt de zon, dit wordt een mooie pot. Fanatiek gaan we ruim op tijd beginnen aan het opwarmen en inspelen voor de wedstrijd. Helaas maakt Geert een misstap tijdens de warming-up, dat zag er niet goed uit. Gelukkig kon de moeder van Bas, Geert naar het ziekenhuis van Emmen brengen. Na de wedstrijd kregen we bericht dat het naar waarschijnlijkheid zijn meniscus gescheurd zal zijn.

De wedstrijd gaat beginnen we hebben de tos verloren en spelen aan de andere kant maar beginnen met de kickoff. De eerste 40 minuten gaan van start. Wat een scrum hebben die Wrotters, maar wij staan goed en verliezen op een na geen eigen scrum. Chapeau voor de scrum met zoveel onervaren spelers. De eerste helft stonden we voor met 19 punten ver voor op de Wrotters, maar geen garantie voor een gegarandeerde winst voor deze wedstrijd. De tweede helft begon minder dan de eerste waardoor de Wrotters konden inlopen op Emmen. Gelukkig corrigeerde Emmen zich tijdig en konden het veld verlaten met een winst vanĀ 17 tegen 38. Emmen top gedaan 👍🏽.

Geert namens het hele team van Emmen en de Wrotters een goed en snel herstel